Her er du: Dahl PedersenOm os › Værdier

Værdier

Værdier:
Værdierne skal understøtte og gennemsyre alt det, vi gør. De skal virke som en styringsramme, der hjælper medarbejderne til i det daglige at behandle kunder og kolleger med respekt, tænke selvstændigt og træffe de rigtige beslutninger.

Ærlighed: Vi vil fremstå som en hæderlig og ærlig virksomhed og dermed gøre os fortjent til kundernes og medarbejdernes tillid. Vi vil kunne se vore kunder, kolleger, leverandører og myndigheder i øjnene. Vi vil være stolte af at arbejde hos Dahl Pedersen



Trivsel: Dahl Pedersen skal være et godt sted at arbejde, hvor medarbejderne er motiverede og trygge. Vi skal være mod hinanden, som vi ønsker, andre skal være mod os.



Fremdrift: Vi skal være visionære og have fingeren på pulsen. Vi vil være en virksomhed i vækst og udnytte de muligheder, som byder sig. Vi skal have mod til forandring og udvise initiativ. 



Kvalitet: Vi stræber efter at levere høj kvalitet og efter at gøre det rigtigt første gang. Begår vi fejl, indrømmer vi dem og forsøger at lære af dem.

Kundetilfredshed - det overordnede mål

Tilfredse kunder er det overordnede mål for virksomheden og vore medarbejdere.
Tilfredse kunder kommer nemlig igen og taler positivt om os, og det er grundlaget for hele firmaets eksistens nu og i fremtiden.
Vi har flere gange vundet den eftertragtede titel som Danmarks bedste Volvo forhandler, målt på kundetilfredshed. Det er vi naturligvis meget stolte af, for det viser jo, at vores bestræbelser på hele tiden at give kunderne gode oplevelser og top-service ikke er forgæves.  

Dygtige medarbejdere

”Medarbejderne er vores vigtigste ressource og deres dygtighed og engagement er afgørende for, om vore kunder er tilfredse” siger direktør Jørgen Dahl Pedersen.

”Vi gør meget ud af at efteruddanne vore medarbejdere, og resultaterne ses tydeligt. Vi udgør normalt en meget stor del af finalefeltet, når der afholdes DM for Volvo medarbejdere. –Og vi har flere danske mestre blandt vore medarbejdere. I 2010 blev Jens Harbo, som til dagligt arbejder som Volvo mekaniker i Holstebro afdelingen således for 4. gang kåret som Danmarks bedste Volvo mekaniker”

Mission:
Vores idegrundlag eller mission, som vi kalder det er som følger:

"Dahl Pedersen hjælper privat- og erhvervskunder til de bedste individuelle transportløsninger"

Det betyder følgende:

  • Hjælper kunderne: vi gør det lettere for kunden at træffe det rigtige valg
  • Individuelle: Vi tager udgangspunkt i kundens behov
  • Transportløsning: Vi tænker i hele løsninger ikke kun i kortsigtet salg eller reparation.



Vision:
Visionen er vores ledestjerne, det vi stræber efter, og det, der motiverer hele organisationen. Vores vision er:

”Dahl Pedersen vil være regionens førende autoriserede bilforhandler”

Vi vil være førende både m.h.t. kvalitet og service, salgsvolumen og kundetilfredshed. Derfor arbejder vi hele tiden på at forbedre os.

Værdierne er vore daglige leveregler.